בנט: ההסכם מול חמאס – פרוטקשן לטרור

    איתי גדסי No Comments on בנט: ההסכם מול חמאס – פרוטקשן לטרור

    באירוע חניכת הפקולטה לרפואה בעיר אריאל שבשומרון, השתתפו הפילנטרופ המיליארדר שלדון אדלסון, פטרונו של נתניהו, שר הבריאות, נשיא המדינה | בנאום שנשא באירוע, אמר השר: כי ההסכם המתגבש מול חמאס, הינו כניעה לטרור ותשלום הגנה מפניו | אומנם אני נגד מבצע קרקעי ברצועה אמר בנט, אך אפשרי להביא לשקט בדרום בדרכים אחרות

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, התייחס כעת למצב הביטחוני בעזה, בטקס חנוכת בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל, בדבריו תקף את הסכם ההסדרה שמתגבש מול חמאס – כניעה לטרור.

    בטקס חנוכת הפקולטה לרפואה באונברסיטת 'אריאל', נכחו נשיא המדינה, ראובן רבלין, סגן שר הבריאות ח״כ יעקב ליצמן, יו״ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז׳י) הרצוג, ד״ר מרים אדלסון והמיליארדר הפילנטרופ שלדון אדלסון, ח״כים ומכובדים נוספים.

    .

    שר החינוך שנאם באירוע, תקף את ההסכם שמתגבש מול חמאס בהובלת שר הביטחון, בנט אמר: "לפני כמאה שנה החלה לשגשג המאפיה האיטלקית בארה״ב. במאפיה פיתחו שיטה: מתלבשים על בית עסק, מתחילים לחבל בעסק, לשרוף אותו, לאיים על עובדיו, ואז מגיעים ומציעים לבעל העסק "הגנה" תמורת תשלום. קוראים לזה דמי פרוטקשן".

    עוד הוסיף שר החינוך, כי ״זה בדיוק מה שחמאס מנסה לעשות כרגע לישראל – במשך 140 יום חמאס שורף לנו את שדותינו ואת ישוביינו, יורה עלינו מאות רקטות, צולף בחיילנו ואומר לנו: ״נפסיק את הטרור אם תעמדו בדרישות שלנו״.
    מי שנכנע לפרוטקשן, יביא עלינו מלחמה.

    בנט הבהיר חד משמעית: אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס.

    להיפך: חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל. חמאס חייב לפחד לפגוע בנו, לא להרוויח מזה. לא כל פגיעה בחמאס מחייבת כניסה קרקעית לעזה. אני מתנגד בשלב הזה לכניסה כזו.

    בסיום דבריו אמר: "ישראל חזקה מאויביה ואין לי ספק שבידינו להשיב את הביטחון לתושבי הדרום".

    כזכור שר החינוך תקף את הסכם המתגבש מול חמאס, ההסכם הוא בהובלת שר הביטחון ואמר שהוא ושרי הבית היהודי יצביעו נגד. מהפרסומים עולה: כי חמאס יקבל נמל ימי בקפריסין בפיקוח ישראלי. שר הביטחון תקף את בנט היום וכינה אותו "משיחי ופופליסט".

    .



    0 תגובות